სასწავლო პროექტი ქიმიაში
1. პროექტის სახელწოდება: გაზიანი სასმელები-"ზიანი თუ სარგებელი".
2.პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები შეისწავლიან გაზიანი სასმელების
შემადგენლობას და მათ საზიანო ზემოქმედებას ადამიანის ორგანიზმზე.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ჩატარებული ქიმიური ანალიზის საფუძველზე დაადგენენ თუ რა ზიანი შეიძლება მოუტანოს ორგანიზმს გაზიანი სასმელების ხშირმა მოხმარებამ.
4.პროექტის მიზანი: ა) გაზიანი სასმელების უარყოფითი ზემოქმედების დადგენა ადამიანის ორგანიზმზე.ბ) გაზიანი სასმელების პოპულარობისა და გამოყენების სიხშირის დადგენა მიზარდებში სოციოლოგიური გამოკითხვის შედეგად.გ) ქიმიური ექსპერიმენტის ჩატარება: ანალიზი ნახშირორჟანგის შემცველობაზე,pH-ის დადგენა,კვერცხის ნაჭუჭზე ზემოქმედება,გაზიანი სასმელების მშრალი ნაშთის დადგენა.
5.მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
6. ვადების ხანგძლივობა: 2 თვე.
7.მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები ისწავლიან ჯგუფში მუშაობას და გაიღმავებენ
ცოდნას,როგორ გამოიკვლიონ და ჩაატარონ ქიმიური ანალიზი გაზიანი სასმელების ვარგისიანობაზე. 8.პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები: ქიმიური რეაქტივები და საჭირო ჭურჭელი.
9.პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები იყოფიან ორ ჯგუფად,ერთი იმუშავებს გაზიანი
სასმელების ქიმიურ ანალიზზე, მეორე-ჩაატარებს სოციოლოგიურ გამოკვლევას გაზიანი სასმელევის გამოყენების სიზშირეზე.
10.საგნებთან (საგნობრივ ჯგუფებთან) ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქიმია,
ინფორმატიკა. ქიმია XI კლ,1.მოსწავლე ახასიათებს ორგანულ ნაერთებს, მსჯელობს მათი მნიშვნელობის შესახებ.
11.პროექტის ხელმძღვანელი: ბელა ბოხუა
12.ხელმძღვანელის ელფოსტა: belaboxua2008@gmail.com.
13.პროექტის ვებ. გვერდი: belaboxua.blogspot.com.
No comments:
Post a Comment